Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

From the beggining - Favourite colours

Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι.Ορισμένοι θα αναρωτιέστε γιατί γράφω και αναρτώ σε αυτό το blog (μου συνέβη αυτό που δε θέλω να συμβεί σε κανέναν!!!) Κλείδωσα το ίδιο μου το blog το elenas-elenascreations.blogspot.com και όπως καταλαβαίνετε δε μπορούσα να μείνω μακριά από την παρεούλα σας.Έφτιαξα λοιπόν καινούριο...Βέβαια πρέπει να σας πω ότι όλες οι αναρτήσεις που είχα κάνει δεν υπάρχουν στο νέο μου blog (αλλά θα προσπαθήσω να τις αναρτήσω σιγά σιγά.)Βλέπετε είναι και ο γάμος της αδερφούλας μου τώρα κοντά και ο χρόνος λιγοστός....
   Ήθελα πολύ καιρό να σας δείξω τις μπομπονιέρες που μου ζήτησε μια φίλη να φτιάξω.Τώρα επιτέλους (μου φαίνεται απίστευτο που μορώ να κάνω ανάρτηση!) σας τις παρουσιάζω.Έφτιαξα αρκετές μέχρι που καταλήξαμε σε αυτές.

Τα χρώματά τους λιλά με ασημί λεπτομέρεια καθώς το νυφικό είναι με ασημί λεπτομέρειες στο μπούστο και έτσι επιλέξαμε να τις ταιριάξουμε.

Είναι όλες με δέσιμο

Η μία είναι με φιόγκο και κορδέλες ενώ η δεύτερη με σκοινί στριφτό,μεταλλικό σύρμα και ασημί κρύσταλλο.


                       Προσπαθώ καθετί που δημιουργώ να έχει κάτι το διαφορετικό.....κ βέβαια όμορφους συνδιασμούς.       
 

Εδώ φαίνεται και η ετικετούλα που θα μπει με το όνομα του ζευγαριού.

                                          
Στη συγκεκριμένη έχω σκεφτεί να την ψεκάσω με αακρυλικό χρώμα και να ρίξω ασημόσκονη. Αυτές ήταν λοιπόν,πως σας φάνηκαν?.....
  Eδώ λοιπόν είναι η συνέχεια...σκέφτηκα για να τις κάνω λίγο υπερπαραγώγή και να τους βάλω τη "σφραγίδα" μου να τις glitterisw....Iδού το αποτέλεσμα...νομίζω ότι είναι εντυπωσιακό,αυτό που πραγματικά ήθελα απο την αρχή!
Μπορείτε να δείτε εδώ όλες τις εναλλακτικές που έχουμε σε αυτά τα χρώματα....Ο φάκελος είναι γάζα με κορδέλα σε χρώμα εκρού και κρυσταλλάκι....

Σε αυτή τη μπομπονιέρα έχω βάλει glitter και πίσω της κρύβεται το συννεφάκι με τα ονόματα του ζευγαριού...
Μπομπονιέρα Kαραβόσκοινο-Ασημί πεταλούδα κρυσταλλάκι και Mπόλικη δόση glitter....


Αγαπημένοι μου blogoανγνώστες ελπίζω νας σας άρεσαν και το αποτέλεσμα να φαίνεται τόσο εντυπωσιακό όσο είναι και από κοντά...Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας...Καλό βράδυ να έχουμε και στα δικά μας οι νιόπαντρες!!!