Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Άλμπουμ φορεματάκι για νεογέννητο....

Άλμπουμ Φορεματάκι ή Ευχολόγιο!!!

Κ αν αναρωτιέστε αν αυτό είναι για νεογέννητο ....σας διαβεβαιώνω πως ναι!Είναι για μια μικρή πριγκίπισσα που θα έρθει σε λίγους μήνες στη ζωή,το πρώτο της άλμπουμ!Χαίρομαι ιδιαίτερ γιατί η αγαπημένη μου ξαδέρφη μου έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσω κάτι που ήθελα από καιρό,ένα κοριτσίστικο,ρομαντικό, γεμάτο δαντέλες κ romance αλμπουμάκι.Σίγουρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ευχολόγιο σε βάπτιση,κάτι που πιστέψτε με θα είναι μοναδικό!!!!

 Εδώ μπορείτε να δείτε το τελείωμά του κ στο λαιμό κ στη μέση με δαντέλα, τρέσες κ strass!
 Δε μπορούσα να σταματησω να βάζω διάφορα πάνω του!!!


 Κ φυσικά μια λεπτομέρεια μεπούλιες για να δώσω την απαιτούμενη λάμψη!!!....Εντάξει λοιπόν σας αφήνω να το χαζέψετε!!!!



 Σχεδιάκια στο big shot!
Σφραγίδες και empossing!

Πεταλουδίτσες και ροζ.....



 Και φακελάκι που ανοίγει για περισσότερες ευχές!
Πώς σας φάνηκε?Εγώ για να σας πω την αλήθεια δεν ήθελα να το αποχωριστώ....το είπα στη ξαδερφη μου αλλά δεν με άφηνε!!!Κ για να σας πω ένα μυστικό (κάποιες για να μη λέμε ονόματα τώρα ζήλεψαν κ θέλουν μωρό !!!!!)Χι χι!!!Κ εγώ το ίδιο!!!!!!!!Καλό σας βράδυ!!!