Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Αμαξα γεματη απο δωρα για την ομορφη ανηψια μου!!!

Car full of goodies for a newborn girl!!!

 
Επισκεφθειτε την αναρτηση κ στη σελιδα μου στο facebook!!!...https://www.facebook.com/FollowElenasFairytale?ref=hl#!/photo.php?fbid=417967754938929&set=a.417966008272437.91711.290412741027765&type=1&theater
 
 
Οταν εμαθα απο την αδερφη μου οτι θα κανει κοριτσακι...η χαρα μου δε περιγραφεται!Πετουσα στα συννεφα οπως κι εκεινη!!!Οχι οτιθ αν ηταν αγορακι δε θα χαιρομαστε...αλλα πως να το κανεις το κοριτσακι ειναι ...κοριτσακι,στολιδια,χρωματα,φρου φρου κι αρωματα κ βεβαια η θεια του  (εγω) ευκαιρια να του δημιουργησει οτι εχει βαλει το μυαλο της!!Ετσι ξεκινησα!Της εφτιαξα μια τεραστια κορνιζα σε παλαιωμενο στυλ.πινακιδα εξωπορτας για το δωματιο της,ευχολογιο κ ΄΄ολα τα καλουδια,πανες ,κρεμουλες,ρουχαλακια....να μη της λειπει τιποτα!Να ξεκινησει τη ζωη της με μια μικρη προικα!!!
 


Η πινακιδα Princess room.....

Στολισμενα κ τα χερουλια με δαντελα, οπως κ το καρο!!!...Κ φαινονται κ οι μικρες πεταλουδιτσες!
 
Το ευχολογιο πεταλουδα...


Η κορνιζα της μικρης, ζωγραφισμενη με τεχνικη crackle!!!

 
Aυτα ειναι η πρωτη προικα της μικρης,κατι διαφορετικο απο το γνωστο diapper cake που πηγαινουμε σε νεογεννητα στο μαιευτηριο!!!