Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Get Creative challenge-Layout Venice

Μια αγαπημένη φωτογραφία,ένα αγαπημένο μέρος, Βενετία,πλατεία San Marco παρέα με τα περιστέρια....εγώ σε αγαπημένη στιγμή θυμίζοντας γι ακόμη μια φορά στον εαυτό μου το λόγο που ξεκίνησα Scrapbooking....για να κρατώ φυλακισμένες στιγμές σαν κι αυτή!!!
Στο παρακάτω layout λαμβάνω μέρος στην 15η πρόκληση του Get Creative.... Είναι η πρώτη φορά που λαμβάνω μέρος με ένα layout και το ευχαριστιέμαι πολύ....





 Τhe reason I started srap....
 To λουλούδι που φτιάξαμε στο crop το χρησιμοποίησα για να στολίσω μια γωνία του κάδρου μου....

Ένας τρόπος να βάλουμε τη φωτογραφία μας,καρφιτσώνοντας τη...η αλήθεια είναι ότι την είχα μπροστά μου κ ήθελα κάπου να τη βάλω...να τη λοιπόν....Σας αρέσει?Εγώ πάντως απολαμβάνω τη διαδικασία του να φτιάξω το φόντο κάθε φορά για κάθε αγαπημένη μου φωτογραφία...την κάνω ξεχωριστή...Μου αρέσει πολύ.Εσάς?