Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Παρίσι καμβάς....

Παρίσι....
Αχ πότε θα πάω.....?Ξεκίνησα σεμινάρια μικτών τεχνικών,αυτό που βλέπετε είναι η πρώτη μου προσπάθεια να φτιάξω το δικό μου πίνακα...και βέβαι με τι άλλο θέμα εκτός απο το Παρίσι.....Δεν έχω πάειακόμη..πως μου ξέφυγε?Λένε ότι στο Παρίσι πρέπει να πας όταν θα είσαι πολύ ερωτευμένος,λέτε να ακολουθήσω τη συμβουλή?

Je t'aime.....
Εδώ μπορούν να φανούν οι διάφορες τεχνικές με τις οποίες έχει επεξεργαστεί ο πίνακας...μια γωνιά του με πάστα άμμου,άλλη με crackle paste.....

H γωνία εδώ είναι στολισμένη με το σχέδιο απο το stencil...
Προσπάθησα να ενώσω τα χρώματα του καμβά με τις εικόνες ριζόχαρτου στη μέση....ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι αρεστό.....όσο για τα χρώματα,θα καταλάβατε ότι μου αρέσουν πολύ τα φωτεινά,γεμάτα ζωντάνεια χρώματα....