Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

I tried to make some earings....this is my effort!

 Αγαπημένοι μου blogoαναγνώστες σας παρουσιάζω μερικά σχέδια απο τα σκουλαρίκια που έφτιαξα....είπα να το δοκιμάσω κ εγώ....τα έφτιαξα για να δώσω από ένα δωράκι στους συναδέλφους μου στη δουλειά μου έτσι για το καλό και για όσα ζήσαμε μαζί στο σχολείοαυτή τη χρονιά..Στους δασκάλους έδωσα μπρελοκάκια..(θα τα δείτε στη συνέχεια)






Χειροποίητο από την Έλενα...

Σκουλαρίκια σχήμα ρολογιού...και καρδιάς...

 
                                                          
                                                                Σκουλαρίκια φεγγάρι

                                                          Σκουλαρίκια πασχαλίτσα


Σκουλαρίκια πεταλουδίτσες  

                                                     Εδώ φαίνονται και κρεμασμένα...


                                               Έτσι τυλίγονται όταν τα κάνουμε δωράκι...
                                                       
                                                        Να και η δεύτερη απόπειρα....

Ροζ με λευκή πεταλούδα

Αστερίας σε γαλάζιο χρώμα


 Το αγαπημένο μου...τριαντάφυλλο σε σκουλαρίκι.Το έβλεπα τόσο καιρό σε σακουλάκι και έλεγα αυτό πρέπει να το φοράω για να το έχω συνέχεια κοντά μου,αυτή λοιπόν ήταν η κατάληξή του....

                                                                       Μπρελόκ
    Σκέφτηκα να  φτιάξω εκτός από σκουλαρίκια κάποια μπρελόκ που μπορούμε να κάνουμε δωράκι σε έναν άντρα...έχουν δύο χρήσεις, είτε για να κρεμάμε στα κλειδιά είτε για να βάλουμε στο λεβιέ ταχυτήτων και να ομορφύνει το αμάξι μας.....


                                                                    Σας αρέσουν?