Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Γάμος Στέλλας-Κώστα....4 Σεπτέμβρη 2011


   Καλησπέρα blogoαναγνώστες μου...έχω καιρό να κάνω ανάρτηση γιατί είμαι διακοπούλες κ λίγο αποκομμένη απο το κόσμο του internet...που σημαίνει ότι κάθε φορά που βρω internet, κλέβω χρόνο για να ανεβάσω τις δημιουργίες μου....Σημερα θα σας δείξω κάποιες φωτογραφίες.....είναι απο τη προετοιμασία των υλικών με τα οποία θα  δουλέψω για να φτιάξω τις μπομπονιέρες της Στέλλας κ του Κώστα, ενός φιλικού ζευγαριού απο τη Θεσσαλονίκη που παντρεύεται στις 4 Σεπτέμβρη 2011....Στέλλα κ Κώστα μου σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δώσατε να δημιουργήσω,για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε κ τη προτίμησή σας....Σας δείχνω μια πρώτη γεύση....
fairytale photo.....
....
  Κάτω αριστερά είναι οι ετικετούλες,χειροποίητες με το όνομα του ζευγαριού κ την ημερομηνία του γάμου τους....έφτιαξα 900....ω ναι 900....
Η μπομπονιέρα θα έχει και πεταλούδες swarovski που θα μπορεί μετά να γίνει ένα όμορφο κολιέ...

......σας δείχνω κ το ηλιοβασίλεμα όπως φαίνεται στο τόπο μου γιατί είναι τόσο ρομαντικό όσο κ αυτός ο γάμος.....