Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Summer has begun...and so sandals have....


Καλοκαιρινές διακοπές...για πάντα...βολτούλες στις ακροθαλασσιές, πολύχρωμα φορεματάκια και τι μας λείπουν...τα αγαπημένα μας σανδάλια.Εγώ κορίτσια τα έχω βολευτεί...εδώ και 4 χρόνια που φτιάχνω δημιουργώ και συμπληρώνω κάθε φορά τη γκαρνταρόμπα μου με νέα σχέδια και χρώματα,μου αρεσει να τα αλλάζω συνέχεια αναλόγως με τη διάθεση μου και τα ρούχα μου..Σας παρουσιάζω λοιπόν δύο νέα ζευγάρια που έφτιαξα για την αδερφή μου και μια φίλη μου. 


                                              Eδώ το σανδάλι glitterato για μια φίλη πολύ λουσού.....

και η συνέχεια γιατί καλοκαιράκι είναι και σταματημό δεν έχω...       
       Αυτό είναι μια παραλλαγή του πρώτου για μια φίλη που μου το ζήτησε το οποίο το προσαρμόσαμε στα δικά της θέλω,χρώματα, σχέδια κ υλικά...Σοφία μου εύχομαι να  σου  αρέσουν,καλοφόρετα γλυκιά μου....


             Η συσκευασία στην οποία τα τύλιξα και βέβαια το      δωράκι που τα  συνοδεύει.....
                                          


                                              Σανδάλι με κορδέλα και αλυσίδα με strass


Σανδάλι μανούλα


Το συγκεκριμένο το φοράει μανούλα μου και δείχνει πολύ όμορφο στο πόδι της με το απίστευτο μαύρισμα που έχει κάνει.... κάνει τρομερή αντίθεση το άσπρο...

                                                                
                                Σανδάλι άσπρο -καφέ

                 Σανδάλι σε λιλά πράσινο                                                         
Σανδάλι με κοχύλια πράσινο-καφέ




Σανδάλι με κορδέλα-κόκκινες χάντρες κ λευκές


Αυτό είναι νέο σχέδιο λίγο πιο απλό,το έφτιαξα για εμένα αυτή τη φορά,για να ταιριάζει με τα κοραλί μου φορεματάκια!!!!Σας ααρέσει?


Τα κοσμηματάκια με τα οποία τα συνδίασα!!!Από φεγγαρόπετρα το βραχιόλι το περλέ και το άλλο απο preciosa.

...k τα νεα μας σχεδια!!!!
 









Μπορειτε να επισκεφτειτε και τη σελιδα μου στο fb!
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.307130962689276.67492.290412741027765&type=3