Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Ευχολόγιο Maja-Dragan

Καλησπέρα σας....δε πέρασε καιρός απο την προηγούμενή μου ανάρτηση και βέβαια την ευκαιρία για όλοφρεσκια ανάρτηση, μου την έδωσε η Βίκυ που μου ζήτησε να φτιάξω ένα ευχολόγιο γάμου σε αποχρώσεις λευκού και πράσινου.....Η χαρά μου ήταν διπλή,πρώτον γιατί θα έφτιαχνα αυτό το αγαπημένο ευχολόγιο πάλι και δεύτερον γιατί θα το επιχειρούσα και σε άλλο χρώμα, για το αποτέλεσμα του οποίου ήμουν πολύ περίεργη και ανυπόμονη....το τελείωσα μέσα σε δυο απογεύματα...πυρετωδώς μπορώ να πω, καθώς προορίζεται για τον πολιτικό γάμο των παιδιών που θα γίνει τη Παρασκευή.....
 H γωνία στολισμένη με λουλούδια...
 Και βέβαια δε θα μπορούσε να λείπει μια καρδιά...μεταλλική...λεπτομέρειες με χάντρες στα χρώματα του άλμπουμ...
 Η πρώτη σελίδα έχει γίνει με rub-on και οι επόμενη με tag και πεταλούδες.





 Σελίδα για τους κουμπάρους.
 Η πεταλούδα τρισδιάστατη...

 Αγαπημένη σελίδα....
 Σελίδα για να γράψουν ευχές οι γονείς...





 Η τελευταία σελίδα....ένα κλουβί που αιχμαλωτίζει όλες τις όμορφες στιγμές του ζευγαριού...


Το ευχολόγιο τυλιγμένο,έτοιμο να βρει το παραλήπτη του.
Βίκυ μου σε ευχαριστώ ακόμη μια φορά για την ευκαιρία που μου έδωσες να δημιουργήσω κάτι διαφορετικό.Ήταν ένα όμορφο ταξίδι για μένα....Maja και Dragan σας εύχομαι η ώρα η καλή, να είστε πάντα ευτυχισμένοι ο ένας στο πλευρό του άλλου και όλες σας οι όμορφες στιγμές να αιχμαλωτίζονται για πάντα στη καρδιά σας.Καλούς απογόνους.