Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

O χώρος έμπνευσής μου....

Καλημέρα σας απο το δικό μου παραμυθένιο κόσμο....Ήρθε λοιπόν η ώρα να αναρτήσω κι εγώ φωτογραφίες από το μικρό μου εργαστήρι...Είναι η πρώτη φορά που προσπαθώ να οργανώσω το χώρο μου και μάλιστα κλέβοντας χρόνο απο τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις,όσο μπορούσα αυτές τις μέρες....έχω πολύ καιρό απο τη προηγούμενη μου ανάρτηση και ο λόγος είναι ότι έχουν έρθει τα πάνω κάτω στη ζωή μου μέσα στο διάστημα ενάμιση μήνα.Επιτέλους έφτιαξα το νέο μου σπιτάκι και μαζί με αυτό σας παρουσιάζω και το χώρο στον οποίο δουλεύω όταν μου το επιτρέψουν οι άλλες υποχρεώσεις μου.....Θα ήθελα πολύ να ακούσω τα σχόλιά σας και τυχόν παρατηρήσεις σας που θα με βοηθήσοιυν να τον οργανώσω ακόμη καλύτερα.......

Το ατελιέ μου....μια γωνίτσα του σπιτιού μου για αρχή.....



Εδώ χρησιμοποίησα αυτές τις δύο συρταροθήκες (τις βρήκα στο Organizer Stores)
γιατί χωράνε πολλά πράγματα και μπορούν να μετακινηθούν εύκολα....

Το πρώτο συρταράκι με τα αυτοκόλλητα.....

Εδώ τα μελάνια μου,distress inks,glitter,ακριλικά χρώματα,χρυσόσκονες.....(η μικρή προς το παρόν περιουσία που έχω απο αυτά.)

                                                                Κι άλλα αυτοκόλλητα....

                                                             Σφραγίδες και λουλούδια

                                                         Κόλλες και διάφορα άλλα υλικά....


Σε αυτά τα δύο καλάθια βάζω τα δείγματα που φτιάχνω από μπομπονιέρες γάμου και βάφτισης.....
Να κι ένας τρόπος να βρίσκω εύκολα τις κορδέλες μου και τα κορδόνια μου.....Τίποτα το ιδιαίτερο,απλά τις πέρασα μέσα απο ένα διπλό κορδόνι το οποίο το έδεσα στις δύο άκρες του ραφιού.....

Και βέβαια αυτό συνεχίστηκε και στο άλλο ράφι γιατί το ένα δεν έφτανε...όχι ότι αν είχα και άλλο ράφι δεν θα το χρειαζόμουν.....?Στο καλαθάκι (από Ikea) βάζω όλα τα εργαλεία που χρησιμοποιώ καθημερινά...κοπίδια,πιστόλι σιλικόνης,χάρακες,μολύβια,ψαλίδια....
Εδώ φαίνεται άλλη μια κατασκευή στη προσπάθειά μου να βάλω τις υπόλοιπες κορδέλες,,,Είναι ένα παλιό αριθμητήριο απο το οποίο έβγαλα τα περιττά ξύλα και κράτησα μόνο δύο από αυτά....



Μια φυσαρμόνικα στην οποία βάζω τις συλλογές απο τα χαρτιά μου....

Αυτά με έχουν σώσει!!!!Από το Praktiker κουτιά οργάνωσης των γνωστών μικροπραγμάτων που μαζεύονται.....Χάντρες, πέτρες υλικά για τα faux bizoux....και όχι μόνο....


Κουτάκια απο τα Jumpo μέσα σε αυτά κουμπιά κορδέλες κλωστές .....



Να και οι πούλιες μου και ότι έχει περισσέψει απο κατασκευές που φτιάχνα με με τους μαθητές στο σχολείο.....

Σε αυτό το φάκελο αφήνω ότι περισσεύματα υπάρχουν απο χαρτιά χαρτόνια .....

Πώς σας φάνηκε ο χώρος μου...Ξέρω είναι μικρός μιας και τώρα ξεκινώ....εύχομαι όμως κάθε μέρα να τον εμπλουτίζω με υλικά,ιδέες και φαντασία.....Φιλιά πολλά σε όλη τη blogoγειτονιά!!!