Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

....κήποι Ιαπωνίας...ένα φθινοπωρινό πρωινό....

Καλησπέρα στα νέα μου μέλη,καλωσήρθατε στον παραμυθένιο κόσμο μου...Εύχομαι να σας γεμίζω με ενέργεια,όμορφες ιδέες και πολλά χαμόγελα κάθε φορά που συναντάτε καινούριες μου δημιουργίες.Χαίρομαι πολύ που η παρεούλα μου σιγά γιγά και σταθερά μεγαλώνει και χαίρομαι ακόμη περισσότερο γιατί επιτέλους βρίσκω χρόνο να σας δείξω όλα αυτά που έχω φτιάξει τον τελευταίο καιρό κ να δικαιολογήσω λίγο την απουσία μου....οι νέες μου δημιοργίες είναι κάτι με το οποίο ασχολούμαι πρώτη φορά κ έχω ξετρελαθεί....
                     
                        Καμβάς, ένα φθινοπωρινό πρωινό....
Ξεκίνησε από την ανάγκη να τοποθετήσουμε στο τοίχο ένα πίνακα που να ταιριάζει, με την ανακαίνιση που έκανε ένας φίλος.Ο συγκεκριμένος καμβάς είναι μια φωτογραφία που κατέβασα από το http://picasa.google.com/mac/ (site με αμέτρητες και απίστευτες φωτογραφίες.)