Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Ρολόι τοίχου!....time to wake up...

...όπως σας υποσχέθηκα,σήμερα νέα ανάρτηση!!!
Τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ σεμινάρια στις Μορφές (http://www.ergastirimorfes.gr/) και βεβαίως μου έχει γεννηθεί το μικρόβιο των μικτών τεχνικών...ομολογώ οτι είναι κάτι που με γεμίζει ενέργεια κ διάθεση να ασχοληθώ με οτιδήποτε πιάνω στα χέρια μου,από ένα απλό ξύλο μέχρι μια εφημερίδα...και σε αυτό έχει βοηθήσει πολύ η αγαπημένη μου δασκάλα, Βαρβάρα.Βαρβάρα μου σε ευχαριστώ πολύ για όσα με μαθαίνεις...
Τολμώ λοιπόν να σας δείξω τα πρώτα ρολόγια τοίχου που έφτιαξα για να δώσω σε φίλους ως χριστουγεννιάτικο δώρο,σε κάποιους είτε γιατί έκαναν ανακαίνιση κι έτσι είχα μια καλή ευκαιρία, σεάλλους πάλι για να τους θυμίζω κάθε φορά που κοιτούν την ώρα εμένα κ τις δημιουργίες μου,τον παραμυθένιο κόσμο μου, τον οποίο προσπαθώ να κρατήσω με νύχια κ με δόντια μέσα σε αυτή τη φορτισμένη κ ψυχολιγικά άσχημη ατμόσφαιρα που υπάρχει.Αλλά λόγω Χριστουγέννων πρέπει κ η διαθεσή μας να αλλάζει, να μη ξεχνάμε αγαπημένα μας πρόσωπα κ να αγωνιζόμαστε για όμορφότερες στιγμές,καλυτερες καταστάσεις...Καλά Χριστούγεννα σας εύχομαι κ καλές δημιουργίες να έχουμε!!!
 για ρομαντικούς....
 για floral καταστάσεις....κοσμεί τώτα το σπίτι της ξαδέρφης μου.
 για κάποιους που ονειρεύονται το Παρίσι ακόμη κι αν δεν έχουν πάει ποτέ....?







Εύχομαι να σας άρεσαν και να απολαύσατε τη βόλτα σας to my fairy world....
....Καλησπέρα κ πάλι...όπως διακρίνετε, η εμμονή με τα ρολόγια τοιχου συνεχίζεται καθώς οι προτιμήσεις πολλαπλασιάζονται κ αρέσουν τρελά!!!Να κ κάποια νέα σχέδια....

 ...αυτό θα στολίσει το τοίχο του γραφείου ενός δημοτικού σχολείου....
 Έχει γίνει πρώτα στρώση με πάστα (αφού βέβαια έντυσα κάποια σημεία με ταινία για να δημιουργηθούν οι γραμμές)Το επόμενο στάδιο είναι η βαφή με ακρυλικό χρώμα,τα stencil με ένα - δύο τόνους πιο σκούρο χρώμα κ τελευταία σχεδίασα τους αριθμούς με χρώμα για βιτρώ.
 ....Αυτό το ρολόι  προοριζόταν για το γραφείο της αδερφής μου αλλά δεν κατάφερε να φτάσει εκεί ...γιατί στα μάτησε στο δωμάτιό της...κ όπως προβλέπω για το γραφεί πρέπει να φτιάξω άλλο....Γι αυτό σσας λέω ήταν να μη το ξεκινήσω το θέμα με τα ρολόγια τοίχου....πολύ χρηστικά κ ιδιαίτερα!!!!1
 ...Θέμα Παρίσι.




....Σε λίγες μέρες κ καινούρια σχέδια..εύχομαι να απολαύσατε τη βολτούλα σας στο παραμυθένιο κόσμο μου.Θα χαρώ να σας ξαναδώ!!