Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

To πιο γλυκό "γλυκό"...από τα χεράκια των μικρών μαθητών μου....

Οι μέρες για τα Χριστούγεννα πλησίαζαν και αποφασίσαμε με τους μαθητές μου να φτιάξουμε ένα χριστουγεννιάτικο κορμό.Όλοι δέχτηκαν με μεγάλη χαρά,οι ομάδες δημιουργήθηκαν,τα υλικά έφτασαν την επόμενη μέρα στο σχολείο και το γλυκύτατο γλέντι ξεκίνησε!!!!
Ειλικρινά δεν ξέρετε πόσο το χάρηκαν και ακόμη περισσότερο εγώ που τους έδωσα την ευκαιρία να φτιάξουν με τα χεράκια τους κ με συνεργασία το γλυκό που επιθυμούσαν.Χαίρομαι που το διασκέδασαν και για να πάρετε μια ιδέα απο το τι ακολούθησε εκείνη τη μέρα σχολείο,να και οι φωτογραφίες μας!!!












 Οι μικροί μου σεφ...με τα γλυκά τους...
 

  Το γλυκό σας πληροφορώ ότι, όχι μόνο πέτυχε αλλά ξετρέλανε και τους δασκάλους για τους οποίους τα παιδιά ετοίμασαν χριστουγεννιάτικο κορμό.Επίσης πρέπει να ομολογήσω ότι η αγωνία των παιδιών να φάνε το γλυκό (το οποίο έπρεπε να μείνει στη κατάψυξη για μια ημέρα) είχε φτάσει στο αποκορύφωμα...αφού συνεχώς κοιτούσαν την ώρα για να πάνε να πάρουν το γλυκό απο τη κατάψυξη..αφήστε που όλος ο διάδρομος μύριζε σοκολάτα και μπισκότο....αναστατώσαμε με τις μυρωδιές μας!
  Θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήρια στους μικρούς μου σεφ και να πω ότι στη ζωή μας και στο σχολείο αυτό που λείπει είναι η συνεργασία,η ομαδικότητα, οι ψυχούλες των παιδιών που γεμίζουν από χαρά,χαμόγελα όταν μαθαίνουν να παράγουν έργο συνολικά,όταν μαθαίνουν να δημιουργούν και να στηρίζουν ο ένας τον άλλο όπως θα κάνουν και μεθαύριο όταν θα βγουν ως ενεργοί πολίτες στην κοινωνία μας....Καλά Χριστούγεννα να έχετε αγγελούδια μου,χάρηκα που πέρασα αυτούς τους πανέμορφους μήνες μαζί σας!!!